میروم....
حرف من
ادبی

''''''''' بدون شرح''' زندگی'''' همه تن'''' تعبیر'''' تنها دارایی''' عشق'''' ''''''''' ...... این فقط یه ادعاست'''''


میروم....

گاهی می روی و میروی و (م ی ر و ی) و انگار باز نرسیدی!

این منم که نرسیده ام به خویشتن خویش!

از خود بی خودو با تو همچنان هستم و تو نیز بی من  هیچ !

و باز می روم و می روم و میروم و (م ی ر و م )و تو نیز دورتری از رفتن های من !

من کجا چنین شتابان شدم از بس که نرسیدم !

و تو باز از من تهی هستی و من از تو سر شارم!

این منم که می روم و میروم و باز نمیرسم!

من بکجا چنین شتابان شدم از بس که ( م ی ر و م ) و نمیرسم!!!

                                                             می روم..... م ی ر و م.... میروم!  حنا...



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت16:41---6 آذر 1390
salam eshghe man alllllllllllllllllllllllllli bood.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : حنانه تاریخ : یک شنبه 29 آبان 1390



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به حرف من مي باشد.