امّا...................................
حرف من
ادبی

''''''''' بدون شرح''' زندگی'''' همه تن'''' تعبیر'''' تنها دارایی''' عشق'''' ''''''''' ...... این فقط یه ادعاست'''''


امّا...................................

همسایه مان از گرسنگی مرد!

امّا .....................................

خویشانش در عزایش گوسفند ها سر بریدند!!!

امّا........................................

امّا........................................

امّا.......................................



نظرات شما عزیزان:

hamid
ساعت16:06---7 فروردين 1391
سلام
سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی
وبلاگت خیلی مطالب جالبی داره من که استفاده کردم
دوست داشتی به من سر بزن و روی تبلیغاتم کلیک کن
اگه مایل بودی به قسمت کسب درامد از اینترنت توی موضوعات وبلاگم سر بزن
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : حنانه تاریخ : دو شنبه 7 فروردين 1391



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به حرف من مي باشد.