گفت
حرف من
ادبی

''''''''' بدون شرح''' زندگی'''' همه تن'''' تعبیر'''' تنها دارایی''' عشق'''' ''''''''' ...... این فقط یه ادعاست'''''


گفت

گفت که بمان

گفت که برو

گفت بشو

گفت بوده باش....

  و اما

من ماندم

من رفتم

من شدم

من  بودم....

من چه بی بهانه رفتم

با دنیا دنیا دلخوشی ماندم

 و به  عشق بودنش شدم

و برای  او انگار خودم نبودم

   اما او گفت که بوده باش.......

                                                           (حنا)



نظرات شما عزیزان:

67
ساعت12:36---26 ارديبهشت 1391
سلام عزیز اگه بنر یا تبلیغی داری بیار من برات میزنم به وبلاگ تبلیغ اونم به صورت رایگان.فقط یه صلوات بفرست.
www.tableg.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : حنانه تاریخ : سه شنبه 26 ارديبهشت 1391



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به حرف من مي باشد.